Passi ja kassi


Minulle hankittiin oikein passi, kun suunnittelivat matkaa pohjois-Saksan kylpylöihin. sinne asti ei ole päästy, mutta suomalaisissa kylpylöissä olen käynyt. Tutuksi ovat tulleet Rauhalahti Kuopiossa, jossa olisi ulkoallaskin...

[[split]]

Yyteri Porissa, siellä oli upeat hiekkamaastot, ei kuraa, ei lunta, mitä nyt vähän tuuli joskus. Ja ainoa paikka, missä ei ole parvekkeita tai terasseja, vaikka näköalat ovat upeat.


Kuntokeskus Ylihärmässä. Kaksi kertaa saatiin iso perhehuoneisto, mutta nyt meikäläiset pantaisiin kellarihuoneeeseen, ja siitä en minä eikä isäntäväkikäään pidä. (Ja nyt ei sitten päästä ollenkaan! päivitys tammikuu 2010)


Päiväkumpu Karjalohjalla, Mesikämmen Ähtärissä, siellä olisi ollut eläinpuisto, mutta jostain ihmeen syystä minä en sinne päässyt susia ja muita katsomaan. Vähän sama, jos lapset ei pääsisi lastenpuistoon - mutta minä olenkin Apso.


ja Summasaari Saarijärvellä.

Kivoja paikkoja kaikki, mutta vähän on tylsää kun joudun maksamaan, mutta ei saa mitään sillä rahalla, enkä pääse edes kylpylään tai ravintolaan.

On niitä muitakin paikkoja, mutta ikävä kyllä minua ei kaikkiin huolita. Tekisi mieli valittaa tasa-arvo ministerille, minä kun olen niin siisti ja kiltti. En hauku, en räyhää, en polta ja juon vain vettä.

PS. Olen tässä miettinyt, että pitäsi olla sellaisia kylpylöitä, joihin ihmiset eivät pääsisi ilman meikäläisiä....