Joulu meni ja talvi jatkui. Uudenvuoden aattona pommit ja raketit paukkui, enkä minä niistä pidä. Ja taas kun oltiin aattoiltana kävelyllä yksi pamahti palatessa melkein kotiovella. Mutta kyllä se siitä meni. Olen ollut kuulemma tosi innokas lähtemään ulos ja mitä enemmän pakkasta sitä kovempi vauhti. Panivat minulle fleeceviitan päälle muutaman kerran, kun pakkasta oli yli 20 astetta. Kolme lenkkiä on sopiva määrä päivässä, varsinkin kun saa jotain syötävää sen jälkeen. Kuulin kun ne luki Aamulehdestä, että koirat tarvitsevat enemmän ruokaa pakkasella.

Kavereitakin olen nähnyt aika vähän, Pedron välillä ja yhden uuden labbispennun.

[[split]]


Kuulin että sukuun on tulossa uusi koira. Se Kirsi-täti saa loppuviikosta uuden sakemannipennun Vaajakoskelta. Siitä pitäisi tulla iso ja pitkäkarvainen. Se on poika, joten minun täytyy varmaan ottaa se heti koulutukseen. Toisaalta sellainen iso voisi olla hyvä, jos joskus tarvitsen henkivartijaa. Sen ensimmäinen kuva on tässä.

Ne tekivät ennen joulua monta jäälyhtyä, mutta sitten ne jäi lumen alle. Muutama on kaivettu esiin ja pääsin ihmettelemään niitä.

Maisemat ovat hienoja ja olen kiertänyt muutaman kerran myös rotkotien kautta. Siellä on pieni koski.