Minä olen vanha konkari näissä joulukuvauksissa ja otin Pedro-serkunkin koulutukseen. Aluksi se oli vaikeaa, Pedro söi palkkiot etukäteen, näytti takapuoltaan kameralle ja yritti livistääkin. Mutta minä otin tassulla kiinni.


[[split]]

 

 


Mutta kyllä se pikkuhiljaa oppi ja saatiin ihan hyviä kuvia meistä yhdessä ja erikseen.


Minun piti päästä kylpylään, mutta kun meidän auto ei tullut kuntoon, niin lähtivät Lanzarotelle ja minä pääsiin all inclusive paikkaan Hoidogkiin. Menivät kyllä sanomaan, etten saisi kovasti lihoa ja minä sitten aluksi paastosin ja Anne-täti oli huolissaan. Kävelin siellä innokkaasti kavereiden kanssa ja kyllä sitten ruokakin maistui paremmin. Viimeisen viikonlopun olin Larssoneilla.

Mukavaa oli kun ne tuli kotiin ja samalla ilmatkin kylmeni. Pidän lumesta ja pakkasesta, sanovat että olen kuin toinen koira ja vauhtia piisaa. Enkä aamullakaan viitsi maata puoleenpäiviin asti.

Kirsi-täti joutui luopumaan vanhimmasta sakemmannista, mutta uusi on kuulemma tulossa. Joudun kuulemma odottamaan tammikuun loppuun asti. Minullahan on jo kokemusta lasten hoidosta, kun Pedro oli meillä ihan pienenä. Se on aika raskasta.


Epäilin että joulu on tulossa, kun sellaisia paketteja alkoi ilmestyä nurkkiin. Ja hössöttivät kaiken kanssa.