Hei ystävät!

Olen Nipsu-apso Haminan Husulasta, olen syntynyt Kirkkonummella 23.8.2002 Benefic kennelissä ja muuttanut pikku pallerona Haminaan ja siitäasti olen ollut niinsanottu "laitakaupungin lapsi". Asustelen erittäin rauhallisella ja mukavalla rivitalo alueella jossa tykätään pienistä ja vähän isommistakin koirista kunhan olemme kilttejä ja muutenkin suht hyvätapaisia kavereita. Meitä onkin tässä lähiseudulla aika paljon ja eri rotuisia.

[[split]]

Olen tällähetkellä perheemme ainokainen koira-poika, sillä iso-veikkani Ridge nukkui ikiuneen 28.6.2009.
MEILLÄ ON ISO IKÄVÄ VEIKKAA. Ihmis siskoja minulla ei ole, mutta serkkuja kyllä, ja he tykkäävät minusta tosi paljon.
Olen myös Minnin veli (pentue sellainen), olemme tavanneet Minnin kanssa viimekesänä Juupajoella ja silloin miellä oli mukavaa. Olisi todella mukavaa tavata uudelleen joten jään odottelemaan mitä tapahtuu, tuleekohan Minni-sisko kylille. Muru nimistä siskoani olen tavannut pariin kertaan näyttelyssä, mutta Orvokkia en ole tavannut sitten lapsuuden kodin aikojen, valokuvia minulla kyllä on.


Perheeseeni kuuluvat myös Seppo-iskä ja Liisa-äiskä jotka pitävät minusta hyvää huolta. Olemme reissanneet myös näyttelyissä hyvällä menestyksellä, olen kansainvälinen muotovalio sekä myös neljän maan muotovalio. Tykkään esiintymisestä näyttelyissä ja matkustelusta muutenkin kunhan vain mukaan pääsen.


Minulla on paljon ihmiskavereita aina ulkomaita myöden, etenkin tuossa ns. "lähi-idässä" eli Viipurissa on ihania ystäviä he käyvät meillä joskus kun kiireiltään ehtivät. Kotimaassakin riittää kavereita ja sukulaisia niin lähellä kun kauempaakin.


Nyt vietämme kesäpäiviä kotosalla ja sitten taas myöhemmin lähdemme näyttelykänneille kunhan se aika koittaa.

KESÄTERVEISIÄ KAIKILLE lähettelee Nipsu-apso ja kotiväki