Pääsin taas pienen tauon jälkeen Yyterin kylpylään. 2008 maaliskuussa
kun olin täällä, Yyteri oli Suomen lämpöisin paikka + 15. eikä lumesta
tietoakaan. Eikä myös joulukuussa samana vuonna. Nyt täällä on kuulemma
yhtä paljon lunta kuin oli 1986! Mutta kyllä rannalla pääsi juoksemaan,
oli sen verran hankikantoa.

Jo toinen rantasipihotelli tänä vuonna, Laajavuori oli isolla mäellä…

 

[[split]]

 

Ei ole näkynyt koirakavereita, tuoksuja kyllä…

 

 

Autio ranta…

 

Hiljaista on....

 

Ei taaskaan jätskiä, olen kai aina väärään aikaan paikalla!

 

Viimeksi tällä penkillä tuuli enemmän…

 

Muuten täällä aika menee nukkumassa ja teeveetä katsoessa. Minulla ei ole puolihoitoa, mutta lämmitän pakastettua sydäntä kylpyhuoneen lattialla. Ja kyllä meikäläisiin suhtaudutaan ihan mukavasti. Laajavuori yllätti kun se setä siellä tiskin takana antoi (pienen) pussin raksuja. Sellaisia paikkojakin on johon minua ei huolita, mutta minä ja muut nelijalkaiset äänestetään tassuilla ja mennään parempiin paikkoihin!

 

 

 

Yyteri maaliskuussa 2008 tuulta ja + 15 astetta!