Talvi taitaa pian tulla. Minä olin niin laiska, että olivat jo huolissaan. Kävin aamulenkillä ja menin sohvalle tai sänkyyn, fleecen tai pyyhkeen alle jos olin märkä. Makasin päivän ja kävin sitten ulkona. Nyt kun on ollut vähän kuivempaa ja aurinkoisempaakin olen kun toinen koira. Ulos mukava lähteä ja vauhtiakin piisaa. Ja ruoka maittaa niin, että en varmaan mahdu uuteen kurahaalariin, jonka sain keväällä.

En ole kavereitakaan kovasti nähnyt, ehkä nousen niin myöhään että ovat jo käyneet ja illalla taas on jo pimeää, ettei näe jos eivät tule ihan viereen.

Puhuvat että pitäisi mennä kylpyyn ja kampaajalle kun pitäisi saada jo joulukuvia. Ne on luvannut kuvata sitä Pedroakin, saas nähdä uskooko se vielä minua, minähän tiedän paremmin nämä mallihommat. Mutta eihän se voi osatakaan, kun se on poika ja vielä niin nuorikin.